Nog 4 dagen... - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van Rachelle Stuurman - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen... - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van Rachelle Stuurman - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen...

Door: Rachelle

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

09 September 2014 | Nederland, Hoogkarspel

Nog maar 4 dagen voor vertrek, de allerlaatste voorbereidingen worden getroffen!
Nog even e-books op m'n tablet zetten, wat natuurlijk niet van een leien dakje gaat.
Stiekem kijken of alles in m'n tas past, waardoor ik erachter kwam dat ik nog veel ruimte over had.
Nog een paar dagen werken, waar iedereen vraagt wanneer ik nu eindelijk weg ga en eigenlijk niet weg mag.
Donderdag m'n afscheid borreltje met vrienden en familie.
Vrijdag nog even te carrouselen en de hele week heerlijke hollandse pot eten als bloemkool en andijvie stamppot.
Nog een paar nachtjes in mijn eigen lekkere bedje slapen...

Zondag afscheidsfeest gehad van Chantal, wat is het gek om daar weg te lopen wetend haar een jaar niet te zien. Donderdag ben ik degene die blijft staan terwijl iedereen weg loopt...

Maar.. wat heb ik er een zin in!!!!